annandag påsk

Heeey. Vi blev kvar hos kusinerna till idag, jag har haft det supermysigt och roligt :) druckit 18 liter påskmust ( på kanske 5 barn och 3 vuxna, som drack dåra ) och ätit påskgodis så det nästan sprutade ur öronen så nu har jag lite ont i huvudet och känner mig trötter. kanske beror på att jag inte käkar som en galning nu när jag är hemma.. det blev inte så mycket fotandes med tanke på att jag hade fullt upp med annat, men vi spelade playstation 3 ( nåt jättekul spel då man fick göra sin egna gubbe och klara banor och sånt, så det spelade vi alla fem barn sen letade vi påskägg och åt mat, kollade film, alma och jag snackade lite, va inne på datorn. you name it! nog pratat, vi hörs senare ikväll! PUSS

lite av påskmaten..

yummie!


årets första geting, som jag sett iaf!

påskägg

som sagt glömde jag helt bort kameran, därav tråkbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0