fråga


Svar: Blusen köpte jag från lindex, den var på rea och köpte den för ca 80 kr. Tyvärr tror jag inte den finns kvar, eller kanske nåra enstaka stora storlekar, jag har storlek M och den är lite stor men men, du kan ju alltid kolla om den passar! Klänningen köpte jag från H&M Garden collection för 199 kr och det finns hyfsat många kvar, tror jag iallafall. Kjolen köpte jag från H&M för 99 kr, där finns det nog många kvar!
Jättekul att du ställer frågor, gör gärna det ni som undrar något eller bara för kul. Ni är trotsallt ett 20-tal läsare, så det är lite tråkigt att inte fler ställer frågor.. hehe våga fråga!! :)


Ha en bra kväll, är inte på så bloggis humör idag. Vi hörs! PUSS
Ps. Min iphone har kommit så pappa ska hämta den på onsdag, wiiie guuuesss who's happy!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0