artic

GODDAG! Idag var det idrottsdag och jag och nåra red i siggesta, det var skitskoj Fick en jättegullig häst som var ganska stor, jag travade och allt, ni vet när man sitter och gör UPP, NER, UPP, NER.... OSV. HEHE stolt! Efter det åkte jag och Alva hem till Molly och kollade på Kalle och chokladfabriken. Jag somnade direkt i Alvas knä, var helt slut efter ridandet.

igår hade pappa köpt med semla hem, även fast jag inte tycker om det åt jag knappt en halv och mådde illa av det, heh.


Alva, jag och Felicia

.....Molly tog dom roliga bilderna när vi red, hon ska skicka dom till mig men vet dock inte när det blir så ni får nöja er med dom här så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0